Критерії оцінювання учнів
Додайте текст тут...
Про критерії_оцінювання досягнень учнів
2. Для забезпечення комфортних психолологічних умов: учні відчувають, що "гра ведеться чесно".
3. Для підвищення загального рівня результатів: розуміючи вимоги, учень знає, на що він може розраховувати, вчиться раціонально розподіляти власні ресурси.
Якщо у батьків виникає питання щодо оцінок, ПЕРШЕ чим треба поцікавитись:
- які критерії оцінювання вчитель висуває;
- чи доносить він інформацію про критерії до дітей ("Ви маєте знати ______ , ви маєте вміти ______ , за це ви отримуєте такий бал, а за це - такий...").
Критерії існують і вони затверджені наказом МОН - https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v0371290-08:
- додаток 1 - загальні критерії;
- додаток 2 - з української мови та мов національних меншин;
- додаток 3 - з української та зарубіжної літератур і літератур національних меншин;
- додаток 4 - з іноземних мов;
- додаток 5 - з дисциплін художньо-естетичного циклу;
- додаток 6 - з історії;
- додаток 7 - із правознавства;
- додаток 8 - з етики;
- додаток 9 - з географії;
- додаток 10 - з економіки;
- додаток 11 - з математики;
- додаток 12 - з фізики та астрономії;
- додаток 13 - з біології;
- додаток 14 - з хімії;
- додаток 15 - з природознавства;
- додаток 16 - з інформатики;
- додаток 17 - з трудового навчання;
- додаток 18 - з креслення;
- додаток 19 - з фізичної культури;
- додаток 20 - із предмета захист Вітчизни;
Батьки школярів цікавляться навіщо потрібні критерії?
1. Для об'єктивності, тобто для забезпечення рівності умов оцінювання.2. Для забезпечення комфортних психолологічних умов: учні відчувають, що "гра ведеться чесно".
3. Для підвищення загального рівня результатів: розуміючи вимоги, учень знає, на що він може розраховувати, вчиться раціонально розподіляти власні ресурси.
Якщо у батьків виникає питання щодо оцінок, ПЕРШЕ чим треба поцікавитись:
- які критерії оцінювання вчитель висуває;
- чи доносить він інформацію про критерії до дітей ("Ви маєте знати ______ , ви маєте вміти ______ , за це ви отримуєте такий бал, а за це - такий...").
Критерії існують і вони затверджені наказом МОН - https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v0371290-08:
- додаток 1 - загальні критерії;
- додаток 2 - з української мови та мов національних меншин;
- додаток 3 - з української та зарубіжної літератур і літератур національних меншин;
- додаток 4 - з іноземних мов;
- додаток 5 - з дисциплін художньо-естетичного циклу;
- додаток 6 - з історії;
- додаток 7 - із правознавства;
- додаток 8 - з етики;
- додаток 9 - з географії;
- додаток 10 - з економіки;
- додаток 11 - з математики;
- додаток 12 - з фізики та астрономії;
- додаток 13 - з біології;
- додаток 14 - з хімії;
- додаток 15 - з природознавства;
- додаток 16 - з інформатики;
- додаток 17 - з трудового навчання;
- додаток 18 - з креслення;
- додаток 19 - з фізичної культури;
- додаток 20 - із предмета захист Вітчизни;
- додаток 21 - з основ здоров'я.
Складниками системи оцінювання навчальних досягнень школярів 5-6 класів НУШ є:
- Формувальне (поточне формувальне) оцінювання ...
- Поточне оцінювання ...
- Підсумкове оцінювання ...
- «В» – високий (10-12 балів). ...
- «Д» – достатній (7-9 балів). ...
- «С» – середній (відповідає 4-6 балам). ...
- «Н» – низький (відповідає 1-3 балам).


